Saturday 31 March 2012

Review: Famista Furniture

Hi, all!

Aktiviti saye hari ni agak padat. Dari pukul 10.00 pagi tadi dah keluar sebab pukul 10.30 ade appointment dengan my designer baju untuk majlis resepsi di Shah Alam. Lepas abis meeting dengan designer maka saye dan Arif terus ke Klang untuk pergi ke butik pengantin yg handle pelamin kami.

So, dah alang-alang pergi ke Kelang saye pun mengajak Arif ke Famista Furniture. Maklumlah kami jarang sangat ke Klang. Seingat saye ni la kali pertama saye dan Arif ke Klang bersama.. Maklumlah rumah saye di Serdang. Nak ke Klang tu mengambil masa lebey kurang 1 jam la jugak.

Memandangkan ini pertama kali kami ke Klang, beberapa kali jugaklah tersilap masuk jalan..hehe.. Rasenya kalo saye pegi sorang memang tak jumpa la agaknya. Jalan kat situ agak confused la jugak. Huh!

Nasib la ade map kat dalam ipad. Tapi ade jugak tempat baru kat Klang yang map dia tak update lagi. At last, sampai jugak kat kedai Famista Furniture. Kedai dia besar jugak ade 2 tingkat. Layanan staf dia jugak mesra. Masuk aje kedai tu, OMG! banyaknye set katil yang sangat-sangat cantikkkkk! tengok pula pada price dia memang sangat-sangat affordable. Seriusly! Set katil solid wood bole dapat pada harga serendah rm2999. Yang paling bestnye, kos penghantaran FREE! Biar betul Klang ke Serdang bukan kah jauh? Tapi penghantaran di sekitar KL dan Lembah Klang adalah free. Harga katil adalah termasuk skali dengan tilam. Bagi B2B yang sedang mencari set pengantin dengan bajet yang murah, sederhana dan mahal bole pegi ke sini. Yela, saye faham time nak kawin nih la banyak pakai duit. Bajet pun ciput je kan... Tapi kat sini korang akan dapat set katil yang korang impikan. Price dia memang lebey rendah dari tempat lain based on my experience.

Anyway, if korang ade masa terluang pegila jengah ke kedai ni.. Jauh tapi berbaloi...

Okla, see u then!

Daaaa~

3 comments:

  1. nak tanya design yang u tgk kat roxxi tu.. farnista ada jual tak? thank you

    ReplyDelete
  2. Hi, ogy!

    Design sebijik camtu takde.. Tapi kat famista memang banyak design yang cantik-cantik =) awk ley tgk dalam majalah pengantin. Tapi lagi banyak lagi design kat kedai dia. Awak bole tukar warna ikut yang awak suka.

    ReplyDelete
  3. Owh, ye.. saye lupa ade set katil yang sebijik kat roxxi sama dengan famista. Tapi harga memang sangat jauh berbeza. Kat roxxi rm2700. Kat famista rm1900. Tapi yang design yang kat roxxi dlm majalah pengantin tu kat famista xde.

    ReplyDelete