Thursday 12 April 2012

The Village, Pullman, Putrajaya

Actly, dah lama jugak nak review pasal ni..

Tapi takpelah nak share jugak ngan u'all tempat yang best ni..

Lebey kurang 3 bulan yang lepas, pada 21/1/2012.. Saye ade buat surprise birthday celebration untuk Arif di The Village, Pullman, Putrajaya. Byk jugak saye survey dalam internet tempat-tempat yang romantik untuk saye bawa dia... Tapi kebanyakkan restoran kitorang dah pegi di sekitar KL pada hari-hari biasa saye jumpe dia. So, saye nak cari kelainan dan tempat yang tak ramai sangat orang dan tak perlu nak tempuh jem nak pegi..KL tower not bad...tapi dah biasa sangat orang pergi..hahaha..;p Maka, saye pilih The Village, Putrajaya..

Ape yang menarik kat situ...???

Haa...nak tau tak.. kat The Village nih every weekend dia ade buat BBQ Weekend Dinner from 7pm to 11pm.. Yang bestnye kannn restoran dia atas lake...Memang sangat romantik dengan konsep 'open air'. So, bole makan relax-relax sambil menghirup udara segar pada waktu malam seolah-olah berade di atas kapal..cewahhh!! ;p Dengan pemandangan Putajaya pada waktu malam mmg awesome sgt! =)

So, saye  nak share ngan korang beberapa keping gambar yang di ambil pada malam itu...







=)


If korang  tengah cari tempat yang best dan romantic untuk dinner dengan pasangan korang.. Bole la try pegi ke sini.. Price dia plak memang worth korang bayar..Skali sekala ape salahnye kannn..;)

Bole klik kat sini for more info ya!

http://www.pullmanputrajaya.com/


Daaaa~




No comments:

Post a Comment